Browsing Category

Kişisel

Günlük

Hayattan Umudunuzu Mu Kestiniz ?

Hayattan umudunu kestiğin zaman 肌が白くて可愛らしいギャルの園原みかがイケメン男優とホテルでイチャつく tek yaptığın şey “ölmek istiyorum”,”bu yalan dünya”,”kahrolsun her şey üstüme geliyor”,”hiç bir şeyi sevmiyorum”… gibi saçma sapan sözlerle doldurmak kendini. Bilinç altını umutsuz ve olumsuz kelimelerle meşgul ediyorsun sürekli. Ben mutsuzum, mutlu olamıyorum gibi saçma sapan terimlerle gün geçtikçe kendinizi daha da mutsuzlaştırıyorsunuz. Unutmayın mutsuzluk mıknatıs gibidir. Sen cheap mlb jerseys mutsuzum, mutlu olamıyorum dediğin anda bütün mutsuzlukları çekersin üzerine. Bazen bir sevgili bozuntusudur seni mutsuz eden, bazen ailen bazende kardeşim dediğin insanlar. Peki sen üzüldüğün de düzeldi mi her şey ? Hayır değil mi..

Hiç bir zaman senin mutsuzluğun herşeyi düzeltmez. Gidenin arkasından ancak ona karşı görevlerini yerine getiremediğinde ağlarsın.. “Keşke” dersin, keşke yapmasaydım, keşke olmasaydı, keşke keşke keşke.. Herşey daha güzel olabilirdi o zaman.. Bu keşke hastalığına kapıldığın andan itibaren kendini ölü görebilirsin. Çünkü artık sen bir yaşayan ölü olacaksın. Hiç bişey umrunda olmayacak, hiç bir şeyi ciddiye almayacaksın. Herkese yalancı gözüyle bakacak herkesi kıracaksın. Yalnızlığa mahkumsun sen bu saatten sonra ! Her şeye rağmen yanında olanları cheap nfl jerseys da bıktıracaksın bir gün ve olan olacak sen artık hayatta olmayacaksın ! Onlar iki gün belki de bir gün rötar yapıp üç gün üzülecekler wholesale jerseys arkandan sonra silecekler seni tamamen ! Hatırlanmayacaksın. Belki ara sıra akıllara geleceksin “şöyle biri vardı bir zamanlar” denecek “aman salla onu yaa” denilip geçiştirileceksin o sohbetten. Sen artık bir hiçsin. Sadece bir hiç..

Bu yazımın ilk aşaması Dünya! olarak bu videoyu izlemeni istiyorum. Daha sonra yazıyı okumaya devam edebilirsin hala sıkılmamışsan.

Oysa herşeyi değiştirebilirsin. PBR&B Herşeyi yoluna sokmak senin elinde. Başkalarını boşver hayatının başrolünde sen varsın. Senaryo yazılmış diyerek kaderim böyleymiş deyip kapatma kendini içine ! Senaryo belli olsa da doğaçlama yapmak cheap nfl jerseys senin elinde bunu sakın unutma ! Şimdi bu K?sa yazım ne kadar etkili olur bilmem ama görsel dersler her zaman daha iyidir.

Hala etkilenmediysen, hala benim sorunum çok fazla ben hayata küstüm diyorsan alttaki videoyu Massage izleyerek bir hayat dersi çıkaracağınızı düşünüyorum. Silkelenip kendine geleceğine eminim.

Eğer hala bir sorunun varsa, sıkıntın varsa tüm bunlara rağmen hala mutsuzsan benimle bir şekilde iletişime cheap jerseys from China geçebilirsin. Unutma sen mutsuzsan senden daha kötü durumda olupta mutlu olan birileri mutlaka vardır. Bu yazı sizi birazda olsa kendinize getirebildiyse matériel bir teşekürü çok görmeyin 🙂 Ne kadar mutlu insan, o kadar güzel dünya !

 

Günlük

Uzun bir aradan sonra Merhaba Dünya!

Merhabalar,

Öncelikle çok başarılı bir şekilde yayın hayatına devam eden serhatatik.com isimli sitemin kapanmasının üzerinden çok uzun wholesale MLB jerseys bir zaman geçtiğini ve blog alemine bu Электродвигатель ara boyunca çok uzak kaldığımı belirtmek isterim. O yüzden cheap jerseys biraz amatörlük, biraz tökezleme olacaktır ama yine eski formuma döneceğime eminim. Ama şunu söylemek isterim ki bu yeni başlangıç; her seferinde yeniden başlıyorum deyip de hiç bişey yapılmayan yeni başlangıçlardan değil. Hayatımda yeni bir site ile, yeni bir iş ile, yeni düşünceler, yeni yaşam biçimi ile baştan sona yenilenen bir hayat benimkisi. Yükselerek devam eden mutluluk, başarı ve huzur tablom gün geçtikçe istikrarlı bir şekilde artmaya devam etmekte.

Hayal ettiğim her şeyin yavaş yavaş gerçekleşmesi elbette güzel bir şey ama bu baş döndürmemeli insanda. Site tasarımlarım ve kendi blogum için makalelerimi hazırlıyorum. Bunların yanında sosyal medya ile ilgili olan sitem için yoğun çalışmalarım devam etmekte. Şu an Yurtiçi Kargo’da Kargo Operatörü olarak işçi statüsünde alın teri dökmekteyim. Hem üniversite masraflarımı hem de kişisel harcamalarımı For fazlasıyla karşıladığım işimden pek memnun olmasam da çalışabiliyor olabilmenin mutluluğu wholesale MLB jerseys ile ve ortamında güzelliği ile 5 aydır Çayyolu şubesinde görevimi sürdürmekteyim. K?sa Bu kadar yoğunluğa rağmen hala hayatta olabilmek ve her şeye zaman ayırabilmek çok güzel.

Yeni sitemde, cheap MLB jerseys yeni престол?в? yazılarımla merhaba diyorum. Yeni ve güzel olmasını dilediğim makalelerimle görüşmek üzere sağlıcakla kalın.

Günlük

Kısa Bir Mola..

27 Mayıs 2012 00:22

Ne de çabuk geçiyor yıllar. Hiç aklıma gelmezdi New şu an bu durumda olacağım; mutluluğumun, yaşantımın, huzurun ve başarının zirvesinde buldum kendimi. Bir anda olmadı bunlar, çok çabaladım, çok direndim… Bir çok kendini bilmezle karşılaştım bu yolda, bazıları kardeşim diyerek yanaştı, sadece kelimelerde gösterdi kardeşliğini. Bazıları sonuna kadar yanındayım dedi, başlamadan son buldu desteği. Gerçi haklıydı sonuna kadar yanımda oldu yani kendi belirlediği sona kadar.

Artık kimseden yana şikayetim olmayacak, kimseye dert yanmayacağım, neden arayıp sormuyorsun ya da neden yanımda değilsin demeyeceğim kimseye. Anladım ki kimsesiz de mutlu olabiliyormuş insan. cheap jerseys Şöyle ki; ne saçma sapan trip atan arkadaşların yokluğu ne de sadece işi düşünce “naber” diyenlerin yokluğu üzdü beni. Ve ne tesadüftür ki bunlar aynı zamanda bana kardeşim diye hitap edip beni “kardeşlik” kelimesinden soğutan insanlar.

Ha bir de sevgilim olmayıp da sevgilimmiş gibi kıskananlar yok mu! Onlarda kendini bilmezler sınıfına giriyorlar işte. Kardeş ayağına yaklaşıp, sevgili gibi davranan insanlardan tiksiniyorum.

14.06.2012 22:52

Nasıl bir nefretle dolmuşsam artık birilerine karşı baya bir boşaltmaya çalışmışım. Sabah uyandığımda derin bir huzur vardı yüreğimde. Kafam çok rahattı ve ruhum kıkırdıyordu mutluluktan. Hayatımda olmadığım kadar mutlu, huzurlu, rahat, özgür, sosyal aktivitesi pek olmayan ama iş hayatında da o mutluluğunu devam ettirebilen biriyim. Şu an beni görmüyor, ne yaptığımı bilmiyor, bilseniz de umursamıyor olabilirsiniz ama yakında ister istemez duyacağınıza emin olabilirsiniz.

Hiç bütün düşündüklerinizin hemen gerçek olduğunu hayal ettiniz mi ? Ne dilerseniz üzerinden çok geçmeden konu daha cheap nfl jerseys sıcakken gerçekleştiğini. Ne kadar da uçuk bir hayal bu be diye düşünebilirsiniz ama bu uzun bir zamandır bende gerçekleşen bir şey. Şu an kendimi dünyanın en şanslı insanı hissetmemde haklı olduğumu sizde düşünüyorsunuzdur sanırım. Şansımın bir anda böyle dönmesinin arkasında elbet de gerçekten de şansa bağlayacağım olaylar olmadı. Şansın yanında; istek, çaba ve inanmak da var.

15.06.2012 00:19

Ne wholesale jerseys de çok ara verdim ben bu yazıda yahu. Neyse yine uzun ve boş bir yazı oldu. Bu yazıyı öylesine yazdım. Devam eden hikayeme koyduğum bir virgül arasında farklı bişeyler de yazmak Bikini ve biraz da kafa dağıtmaktı amacı. Ve bir gün; “dedim dedim inanmadınız bakın ne oldu şimdi.” sözünü kullanacağım ümidiyle saygı ve sevgilerimle kalın sağlıcakla.

Powered by themekiller.com