Kore Malı Replika Android

Galaxy S4 / S4 Mini / Note 3 / S5 6000mAh Batarya

Merhaba arkadaşlar Samsung replika galaxy s4 telefonunu daha önce tanıtmıştım. O ve samsung galaxy s4 replika rootlamasını anlattığım konuda ise galaxy s4 için 6000mAh’lik bataryadan bahsetmiştim. Bugün bu batarya hakkında kısa bir tanıtım yazısı yazmak istiyorum. Almak isteyen olursa kendisini görüp de alırsa daha iyi olur. Çünkü batarya düşündüğünüzden büyük ve güzel bir yanı, yanında kapağı ile birlikte gelecek.

Galaxy S4 / S4 Mini / Note 3 / S5 6000mAh Batarya – Fiyatları Aynıdır.

7 ŞUBAT TARİHİNDEN İTİBAREN ŞİMDİYE KADAR 14 ADET SATILDI.
Gelelim iki haftalık testin sonucuna; Batarya 20 günün arkasından nihayet elime ulaşmıştı. Bir an önce telefona taktım ve %60 şarjı vardı. Tamamen bitirmek için elimden geldiğince uğraştım ve ikinci gün bitti. İlk şarjı olduğu için uzun süre şarjda durması gerekiyordu ve normalden yüksek bir kapasitesi olduğu için 20 saate yakın şarjda kaldı. İki gün daha kullandım. İnternet açık, müzik-radyo dinliyorum, face-twitter ve haber sitelerini geziyorum, uygulamaları kullanıyorum ve iki günün sonunda şarj %15e düşüyor. Telefonu kapatıp açıyorum ve şarjın tekrar yüzde 60a çıktığını görüyorum. Bu beni 2 gün daha idare ediyor. Yine şarj yüzde 15e düşüyor ve bu sefer kapatıp açmıyorum. Ertesi güne kadar aynı seviyede kullanıyorum ve şarj bitmiyor sonunda da çıkarıp takıyorum şarja. Toparlayacak olursam toplam 5 gün boyunca şarjı gitti ve hala da bitmedi. Gece şarja taktım ve sabaha kadar şarjda kaldı. Şarjın süresi minimum 2 gün maksimum ise 6 gün gitmektedir arkadaşlar. Bence gayet yeterlidir. Tek kusuru kaba olması yani görsel anlamda ancak elinize aldığınızda tam oturduğunu göreceksiniz.

970265188_351 970220251_166 970220255_604 632964645_842 2 1 632963940_946

Size bu ürünü satacağımı söylemiştim eski konularda. Şu an nakit sıkıntısı çekiyorum ve toplu bir şekilde getirtemiyorum arkadaşlar. Ama eğer isteyen olursa kişiye özel olarak getirtebilirim ancak elinize 20 günde geçecektir ve size yüksek ihtimal PTT kargo teslim edecektir. Şahsen bana o teslim etti ve yurtdışından gelen kargoları özel kargo seçilemiyorsa sadece PTT teslim ediyor. Ürün İngiltere’den güvenilir bir firmadan gelmektedir. Eğer almak isterseniz sizden paypal aracılığı ile ödemeyi alabilir ve sizin adınıza sizin adresinize siparişinizi verebilirim. Toplu getirttirdiğim zaman sanalpazar üzerinden 60TL üzerinden satacağım. Eğer size özel ve bana ulaşmadan direk size gelmesini istiyorsanız dediğim gibi paypal yolu ile ödemeyi yapabilirsiniz ve bende kendi hesabımdan direk sizin adresinize bu ürünü postalayabilirim. Bana ulaşmadan size ulaşsın istiyorsanız 52TL’ye direk size gönderttirebilirim.

Paypal ile güvenle ödeyiniz.

 


Telefon ve Renkler
Notunuz varsa ekleyiniz

 



Bir önceki yazımız olan MTK6575 Galaxy Serilerini Root Etme ve imei Girme başlıklı makalemizde android logosunu samsung yapma, kore malı imei girme ve kore malı replika s4 hakkında bilgiler verilmektedir.

Previous Post Next Post

You Might Also Like

30 Comments

  • Reply osman Mart 19, 2014 at 16:30

    Hocam s4 reblikam var ancak cekim gucu az ayni noktada ayni gsm sirketine ait baska bir telefon ful cekerken benim telefonun cok az cekiyor acaba sorun ne olabilir yardimci olursaniz sevinirim

    • Reply Cumhur Mayıs 25, 2014 at 19:40

      Sim kartınızı yenileyin!… Sim kartınızı kestirdiyseniz bu telefonlarda sağlıklı sonuçlar alamayabilirsiniz!.. Yeni nesil micro sim’lerden almanızı öneririm, büyük olasılıkla sorununuz çözülecektir!!!…

  • Reply onur Ağustos 10, 2014 at 17:08

    Telefon ve Renkler vs dostum kaynak siteyi neden vermiyosun direkte paypala ödeme alıyosun senmi gönderiyosun bunu iletişim numaran yok bişey yok biraz daha açıklayıcı ol yahu e-mail ile ulaşırsan bana sevinirim

    • Reply Serhat Atik Eylül 18, 2014 at 23:34

      Kaynak site yok çünkü direk ben gönderiyorum. Eğer isteyen olursa da yurt dışından alabileceği sitelere yönlendiriyorum kendileri alışveriş yapıyorlar.

  • Reply Hakan ATALAY Ağustos 11, 2014 at 23:59

    Sen işini her zaman ki gibi biliyorsun paşam 🙂 Bol kazançlar..

  • Reply Onur Eylül 15, 2014 at 20:38

    Kapıda odeme ile almak istiyorum e-posta verirseniz konuşalım

  • Reply muhammed hazır Ekim 22, 2014 at 09:45

    kapıda ödeme imkanımız varmı? bende bir batarya almak istiyorum. ne yapmam gerekiyo

  • Reply barisss Ekim 29, 2014 at 13:09

    Bu bataryayi kapida odemeli gonderebiliyorsaniz satisiniz dahada artacaktir. Oyle bi ihtimal varsa mailden ulasirsaniz sevinirim.

    • Reply Serhat Atik Ekim 30, 2014 at 11:58

      Şirket olmadığım için kapıda ödeme yaptıramıyorum. Zaten ürünleri kendime alıp sonra size göndermiyorum. Sizin adınıza doğrudan sizin adresinize sipariş veriyorum. Ürünü ben görmüyorum bile. Sadece takibini yapıyorum.

  • Reply barisss Ekim 29, 2014 at 13:11

    Yada sitelere yonlendir direk.

    • Reply Serhat Atik Ekim 30, 2014 at 11:59

      İsteyen olduğu taktirde ebay ya da aliexpress üzerinden kendisi alabilir. Ben sadece alamayanlar için yardımcı oluyorum. Türkiye piyasasında bu bataryaları 80 lira civarında satıyorlar. Daha ucuzunu görmedim ancak vardır muhakkak.

  • Reply zeki Kasım 3, 2014 at 19:30

    resimdekiler s5 bataryası değil,s5 bataryalarınıda görme imkanım var mı ?

  • Reply zeki Kasım 3, 2014 at 20:01

    Abi bide 20 gün ne ya !! Bekleyemem o kadar :/

  • Reply serhat Kasım 22, 2014 at 14:11

    samsung s3 factori mode yaziyo ve kore mali yazilar cikiyo neyapmaliyım

  • Reply samet Aralık 3, 2014 at 23:15

    hocam replika s4 e uygun daha dusuk mah lı batarya bulamazmıyız yuvaya tam oturan sekıl acısından soyluyorum kaba gozukmemesı için

  • Reply turan Aralık 18, 2014 at 04:40

    s5 bataya ne kadar hocam

  • Reply murat Aralık 26, 2014 at 11:58

    Bende dark evo p60 var bu batarya olurmu acaba

  • Reply Emrecan Aralık 28, 2014 at 16:16

    hocam replika s4 telefonum var google play hatası alıyorum oyunlarda bunun bir sorunu yok mudur ????

  • Reply Emrecan Aralık 28, 2014 at 16:17

    yani sorunu derken çözümüm yok mudur yanlış yazdımm..
    https://www.facebook.com/Traaqeeedyemrecan ulaşırsanız sevinirim…1

  • Reply Murat Aktaş Şubat 2, 2015 at 21:31

    çok iyi olmuş şarj manyakları bıraz rahat eder 😀

  • Reply Denız Şubat 19, 2015 at 10:08

    Kardes mailini atabılırmısın note 4 ler ıcın varmı batarya

  • Reply melih kurşun Mart 30, 2015 at 23:08

    jiake i9500w ile uyumlumu?

  • Reply mustafa demir Mayıs 3, 2015 at 16:33

    kardeş es 4 replika telefon bataryası beyaz olandan gönderirmisin kıredi kartı yok elden ödeyecem kargoya ödeme yapayım adres eski sanayi sit 620 sok no 46 Manisa salihli VEYA TEL AC 0532 6339717

  • Reply selim kılıç Mayıs 12, 2015 at 20:26

    samsung s3 mini var onun içinde ayarlayabilirmiyiz batarya

  • Reply fetullah Haziran 21, 2015 at 15:15

    hocam ürün güncel mi stoklarınızda mevcut mu geri dönüş yaparsanız sevinirim.

  • Reply Ahmet Ağustos 11, 2015 at 18:15

    İyi Günler. Bir adet orjinal batarya aldım s4üme lakin kalın geldi. Arkası geniş kapaklardan bulabilme imkanım varmı? Herhangi bir teleFoncuda işimi görebilirmiyim?

  • Reply dede Ağustos 25, 2015 at 10:47

    bugün sipariş verdim. bakalım kaç günde gelecek? çok merak ediyorum..

    • Reply Serhat Atik Eylül 28, 2015 at 18:28

      Sizindi sanırım, o tarihlerde yatırılan parayı geri iade etmiştim. Hesabınızı kontrol edebilirsiniz.

  • Reply Batuhan Korucu Ağustos 27, 2015 at 11:49

    Hocam hala satış yapıyor musunuz?

    • Reply Serhat Atik Eylül 28, 2015 at 18:27

      Zamanım olmadığı için satış yapmıyorum maalesef. Aliexpress sitesinden siz alabilirsiniz.

    Leave a Reply

    Powered by themekiller.com